Klik hier voor de handleiding Kindplanner / Ouderportaal
Lees meer
Mijn kind is ziek (geweest). Waarom moet ik toch betalen?
Helaas kunnen gemiste opvangdagen (door bijvoorbeeld ziekte) niet ingehaald worden op een andere dag. Ook kan een ziektedag niet geruild worden met een andere dag.
Lees meer
Waar kan ik mijn LRK-nummer en uurtarief vinden
U kunt het LRK-nummer van de locatie en uw uurtarief vinden in uw contract in het Ouderportaal (onder het kopje ‘Contracten’ op de homepage; kiest
Lees meer
Hoe kan ik mijn IBAN (banknummer / rekeningnummer) wijzigen?
Print dit formulier: machtiging automatisch incasso Vul dit formulier in Onderteken hem handmatig en stuur hem per post of per email naar de klantenservice. Digitaal
Lees meer
Ruilbeleid
Op de BSO is er een ruilbeleid. Deze vindt u hier.
Lees meer
Facturatie vooraf
Facturatie vindt vooraf plaats. Wat houdt dit in? Elke 15de van de maand ontvangt u de factuur voor de komende maand. Het bedrag wordt de
Lees meer
E-mails SPL/SJWB in de map Ongewenst?
Onze e-mails komen niet altijd aan bij ouders. Vaak staat de e-mail in de map ‘Ongewenst’. Voeg ons e-mailadres in Outlook aan uw veilige afzenders
Lees meer
Einddatum 1 dag voor de verjaardag
Één dag voor de vierde verjaardag van je peuter, eindigt het contract met SPL (SJWB in Noordwijk). Voor BSO kinderen in Noordwijk en Lisse, betekent
Lees meer
Does out-of-school care also take care of children on strike days at the school?
We always do our utmost to open BSOs during strike days. However, this is not standard. Therefore, always assume that strike days arenottaken care of.
Lees meer
Vangt de bso ook kinderen op bij stakingsdagen van de school?
Wij doen altijd onze uiterste best om bso’s te openen tijdens stakingsdagen. Dit is echter niet standaard. Ga er daarom altijd vanuit dat stakingsdagen niet
Lees meer