Zoek jij een organisatie waar jij jouw talenten kan laten sprankelen, voldoening uit je werk haalt en je thuis voelt? Kom dan als HR medewerker bij SPL het HR team versterken.
Stichting Peuterspeelzalen Leiden e.o. (SPL) verzorgt peuterspeelzaalwerk op 33 peuterspeelzalen voor kinderen van twee tot vier jaar in Leiden, Lisse, Noordwijk en Voorschoten. Ook hebben wij in Lisse en Noordwijk 3 BSO locaties van kinderen van 4-12 jaar. Als maatschappelijke organisatie zijn wij de verbindende schakel tussen peuters, hun ouders, eventuele andere verzorgers en alle partnerorganisatie die zich sterk maken voor de ontwikkeling van jonge kinderen.
Ons HR team
Op het hoofdkantoor van SPL opvang in Leiden werken de collega’s in verschillende ondersteunende functies vanuit een faciliterende en ondersteunende rol. SPL heeft in totaal 130 medewerkers waarvan het hoofdkantoor een kleinschalige club is van ongeveer 16 medewerkers. HR ondersteunt vanuit onze expertise teamleiders in de doelstellingen van ons personeelsbeleid waarbij integraal management een belangrijk onderdeel is. Samen met een HR adviseur draag jij zorg voor de HR gerichte werkzaamheden. Kwaliteit, enthousiasme en betrokkenheid zijn woorden die we als afdeling willen uitstralen.
Wat ga je doen!
Als HR medewerker verzorg jij voor heel SPL de administratieve en HR gerelateerde zaken. Je pakt vanuit jouw inhoudelijke expertise met plezier en de nodige voortvarendheid verschillende uitvoerende taken op. Je zorgt onder andere voor de personeelsprocessen en administratieve werkzaamheden op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom, biedt ondersteuning bij het werving en selectieproces, draagt zorg voor de salarismutaties en alle voorbereidende werkzaamheden m.b.t. de salarisuitbetaling i.s.m. de HR adviseur, beantwoordt vragen over procedures en coördineert en coördineert de opleiding vereisten van onze medewerkers. Verder houdt je de personeelsdossiers up-to-date en geordend en tot slot ondersteun je bij HR projecten om het HR beleid te onderhouden en vorm te geven.
Hierdoor heb jij veelzijdige baan, precies zoals dat bij jou past.
Over jou!
Jij bent nieuwsgierig en service gericht en gedijt goed in een informele en kleinschalige, Als HR medewerker bij SPL kan je je veelzijdigheid laten zien en versterk jij op jouw manier het team. Daarnaast heb je inmiddels enige administratieve HR ervaring , ben jij gestructureerd, georganiseerd en vind je afwisselend en administratief werk super leuk!
Als bijna vanzelfsprekend zoeken wij iemand die service gericht is , initiatiefrijk, analytisch en nauwkeurig werkt.
Wat bieden we jou
SPL biedt een arbeidsovereenkomst van 20 uur per week. We starten met een jaarcontract maar hopen dat dan snel om te zetten naar een vaste aanstelling. De uren zijn in overleg te verdelen over 2,5 tot 5 dagen per week. De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO Kinderopvang en de functie wordt afhankelijk van kennis en ervaring gewaardeerd in schaal 7 met een maximum van € 3.512,= bruto per maand (exclusief 8% vakantietoeslag en 3% eindejaarsuitkering) op basis van 36 uur. Deelname aan een goede pensioenvoorziening, een regeling voor reiskostenvergoeding en een tegemoetkoming in je aanvullende zorgverzekering.
Solliciteren op deze prachtige functie
Interesse in deze vacature en kun je je vinden in het omschreven profiel? Dan hopen we op een spoedige reactie van jou! Wij willen zo objectief mogelijk selecteren op basis van jouw kwaliteiten en vragen daarom alle kandidaten dezelfde vragen te laten beantwoorden in hun sollicitatiebrief.
- Wat motiveert jou om op deze functie bij SPL te solliciteren?
- Waaruit blijkt dat jij goed overzicht kunt houden over al jouw verschillende werkzaamheden?
- Wat heb jij nodig en vind je belangrijk om deze functie goed uit te kunnen voeren?
- Hoe werk je het liefst samen met je (directe) collega’s?
Stuur je antwoorden en cv uiterlijk 12 april 2023 naar solliciteren@splopvang.nl.
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Estelle Boom, HR Adviseur a.i., bereikbaar via e-mail e.boom@splopvang.nl en via telefoonnummer 06-51911016. In week 16 willen we graag het eerste en eventueel het tweede gesprek laten plaatsvinden.